We helpen je graag verder!​

Tevreden klanten staan bij ons voorop. Heb je een vraag of wil je graag dat we contact met je opnemen? Vul dan hiernaast je gegevens in en je hoort van ons.

Meest gestelde vragen:

Zodra wij de betaling hebben ontvangen gaan we zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag. We houden over het algemeen 5 tot 7 werkdagen aan.
Heb je iets met spoed nodig? Laat het ons weten via de contactpagina, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

De verzendkosten kunnen per product verschillen. Dit is afhankelijk van het formaat en gewicht.
De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de juiste verzendkosten.

Nee, wij hanteren geen minimum bestelbedrag.

Je kunt uitsluitend betalen via Ideal.

Mollie is het bedrijf wat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.

 
Hoewel we ons uiterste best doen om je product geheel naar wens te realiseren kan het voorkomen dat een product niet aan je verwachting voldoet.
In dat geval mag je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan ons retourneren.  Wij zullen het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten.
Uitzonderingen hierop zijn producten die speciaal voor je gemaakt zijn, bijvoorbeeld gepersonaliseerde producten. 
Ook houden we ons het recht voor retourzendingen te weigeren of om een deel van het betaalde bedrag terug te storten als we vermoeden dat het artikel is gebruikt en als gevolg daarvan is beschadigd. Ook niet in originele verpakking retour gestuurde artikelen kunnen we weigeren.

Neem contact op. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.